Translate

miercuri, 3 decembrie 2014

Stelute decorative de Craciun - Tutorial decoratiuni reciclate


stelute reciclate - idei creative de Craciun

Idei creative de reciclare pentru Craciun:  1. Stelute din carton

Aveti nevoie de:
carton (eu am folosit carton de la pestele afumat, care are o fata aurie si una argintie)
cuter
model pentru stelute ( eu l-am luat de aici, dar puteti desena un model care va place)
o scandura sau plastic (ca sa mai gasiti fata de masa dupa ce a-ti terminat de taiat :) )

Desenati stelutele pe carton si taiati-le cu grija. Le puteti folosi la decorarea bradului, a cadourilor, ornamente pentru geam sau in orice alt loc.

idee de impachetat cadourile de Craciun


tutorial cadou impachetat auriu argintiu de Craciun

     Eu le-am folosit astazi, drept etichete pentru cadourile impachetate in hartie reciclata din pungile de cumparaturi si legate cu sfoara.

idei si tutorial reciclare - stelute de Craciun, impachetare cadou

 Si ca sa imbin utilul cu placutul, ieri  taiam stelute pe mirosul tartei cu mere  de la cuptor. :)
 Reciclare placuta si spor la taiat! :)
 Multumesc Irina pentru gazduire!

P.S. Cunosc oameni care nu sunt incantati cand aud de stele... Ok, cu totii stim ca "steaua rosie" este inca vie in memoria multora, dar inaintea ei, cu 2000 de ani in urma, o stea stralucitoare aducea in lume o taina mare : - vestea  intregii lumi,  bucuria nasterii lui Cristos!-  Si da, inteleg ca anumite ideologii au folosit si au deturnat adevaratul sens al lucrurilor, dar este de datoria noastra sa nu fim ignoranti si sa-l redescoperim!

4 comentarii:

  1. Ideea este foarte buna. Eu am strâns toate pungile aurii și argintii de la pachetele de cafea (cam de un an), cu gândul ca o sa fac la un moment dat ornamente de Crăciun. A cam venit timpul, nu?
    Cat despre steluțe... nu cred ca trebuie sa îți faci griji, e absurd sa cauți într-un simplu și vesel ornament al unui cadou, care el în sine e un lucru frumos, semnificații cu totul și cu totul sinistre. Dacă cineva o face, nu e problema ta, e a lui/ei.
    Spor la trebusoarele frumoase pe care le faci! ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ina!!!!!!!!!!!!! Abia astept sa ne arati ce ornamente de Craciun faci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de bine arata stelutele tale si ce fotografii frumoase ai facut!cred ca o sa incercam sa facem si noi cateva stelute.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...