Translate

vineri, 28 noiembrie 2014

Recicleaza sau despre aranjamentele cu flori uscate


flori uscate, frunze, fructe in aranjamente, recicleaza

Cu siguranta primesti flori fermecatoare cu diferite ocazii. Cand se usuca nu le mai arunca! Recicleaza-le si bucurate de ele inca mult timp! Florile uscate sunt minunate in aranjamente, iar cu ele se poate decora aproape orice. Adauga  in functie de anotimp, frunze, iarba, ciuperci, crengute, conuri, nuci, fructe, scoici sau orice altceva gasesti in jurul tau si creaza aranjamente unicat pentru casa ta sau cei dragi tie. 

Rezultatul este spectaculos si poate varia de la stilul romantic sau rustic, pana la modern. Imaginatia este limita!

lumanare decorata cu trandafiri uscati si frunze

Eu am folosit miniroze uscate, ghinda si frunze petru a da un ton de toamna suportului de lumare. De obicei il decorez in functie de sezon, cu florile disponibile, pentru bucuria celor din jur.

aranjament de toamna  cu frunze , fructe, flori uscate

Ce parere aveti despre reciclare? Credeti ca obiectele reciclate pot fi la fel de valoroase ca cele produse din materii prime? Ce reciclati de obicei?

Va doresc un weekend inspirat si inspirant pe acordurile pianului :  Yiruma -  Rivers flows in you




P.s.  Cu aceasta postare particip la Friday Flowers


4 comentarii:

  1. Suuuper! Și eu reciclez, știi ce, nu mai repet aici, dar florile tale sunt extrem de delicate. Îmi plac foarte mult, felicitări!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc !!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
      Ina, mi-am permis sa adaug linkul cu tutorialul despre realizarea suportului de creioane reciclat de pe blogul tau: http://handmadeina.blogspot.ro/2014/11/suport-de-creioane-tutorial.html

      Ștergere
  2. superb!!!!!!!!!!!!!!!! esti o artista! nu oricine poate sa faca asa ceva :) Bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  3. draga Ana,
    ma bucur tare mult ca am descoperit blogul tau si ai avut initiativa cu Friday Flowers! :) Bucurie!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...