Translate

duminică, 21 decembrie 2014

Post cu rost 7 - Cookies cu ovaz, alune si stafide

reteta cookies de post cu ovaz alune si stafide



Niste cookies cu ovaz numai bune de rontait pe ultima suta de metri inaintea Craciunului. Noua ne plac dimineata la cafea, dar sunt un deliciu pentru invitatii neasteptati si mai ales pentru copii.

Reteta cookies cu ovaz, alune si stafide
Ingrediente pentru 40 bucati:
110 ml ulei masline
2 plicuri zahar vanilat
110 g zahar
135 g faina
160 g fulgi ovaz
150 g stafide
80 g alune prajite
100 ml apa
1/2 lingurita bicarbonat
1/2 lingurita scortisoara
sare

Mod de preparare:
  • Toate ingredientele cu exceptia stafidelor si a alunelor, care se adauga ultimele, se pun in robotul de bucatarie si se amesteca. Cu lingura se iau bucati din aluat si se aseaza in tava si se coc la foc mediu aproximativ 30 min sau pana devin maronii. Pofta buna!

aluat pentru cookies cu ovaz


reteta fursecuri cookies cu ovaz de post pentru Craciun

Poate va intrebati deja,  de ce retetele dulciurilor de pe blog nu sunt cu margarina... Pentru ca la sfatul unor medici am exclus acest aliment din dieta noastra si incercam sa mancam cat mai sanatos. :)

Va doresc o zi dulce, savuroasa si va multumesc pentru vizita!
                                                              Ioana


2 comentarii:

  1. Buna ziua, am facut aceasta reteta de 5 ori, in acest post. E fffffff buna. As vrea sa te intreb, stafidele se insiropeaza inainte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am le am insiropat, dar poti sa incerci si sa ne spui si noua!!! :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...