Translate

joi, 9 aprilie 2015

De Paste: 2 modele de etichete vintage - Incearca si tu!


Cu sarbatoarea Pastelui aproape la usa, m-am gandit ca ar fi o idee buna sa pregatesc niste etichete cu un aer vintage pentru cadourile pe care intentionez sa le ofer. M-am indragostit de iepurasul de pe felicitarea din 1929 si mi-am zis: De ce sa nu-l aplic si pe etichete? 

tutorial etichete vintage de Paste descaraca gratuit 2 modele iepuras cu buchet flori in mana si Hristos a inviat

Bineinteles mesajul "Christos a inviat!" era prezent pe ilustratele postale, asa ca am decis sa fac doua modele de eticheta pe o foaie A4:  iepurasul romanesc vintage cu buchetelul de flori in mana, si o eticheta cu mesajul: Hristos a inviat!  Il puteti descarca de aici.

Aveti nevoie de:
imprimanta
hartie / carton
model eticheta  (format A4)
perforator hartie
foarfeca
lipici
ata

vintage gift tags printable free easter, etichete Paste vintage pentru cadou descara gratuit


  • Imprimati modelul pe carton si decupati etichetele. Eu am ales varianta mai lunga cu printatul pe hartie si apoi lipitul ei pe carton. Asezati etichetele la presat pana se usuca lipiciul.
  • Perforati eticheta in partea de sus si atarnati ata prin ea. Gata! 
  • Etichetele vintage sunt numai bune de oferit langa un cadou, agatate de o sticla de vin, cosulet cu oua, buchet de flori sau ce vreti voi. :) Bineinteles puteti sa le semnati! :)
 
etichete Paste vintage pentru cadou descara gratuit, vintage easter gift tags printable free
     
Cu drag, faceam mai multe poze, dar cu mainile pline de lipici e cam greu! :)

     Voi cum stati cu pregatirile de Paste?
     Zile usoare,











10 comentarii:

  1. Vaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiii arata suuuper:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Super ! Multumesc ! O sa incerc sie eu ! Am cateva intrebari : ce fel de lipici folositi ? Arata atat de bine foaia lipita ! Nu s-a incretit deloc ! E un lipici special ( ceva gen aceluia ce se foloseste la tehnica servetelului ?) , sau foia este de o anumita textura ? Cartonul este de o grosime ...ceva spre 300 ?.. .Sunt foarte frumoase ...zici ca-s scoase la presa ! Chiar o sa fac si eu ! Momentam lucram la un lapbook ....deh , pentru o vizualizare mai buna a intamplarilor prin care a trecut Isus , in aceasta Saptamana a Patimilor ! ....Dar sigur , buburuza mea va dori sa faca si o eticheta cu iepuas . Multumesc tare mult ! O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Gabriela, este un lipici normal cumparat de la Kaufland cred, scrie pe el Klebstoff 30 ml si este lichid. Foaia este una normala A4 pentru imprimanta. Cartonul pe care am lipit eticheta imprimata este unul reciclat, de la niste felicitari mai vechi... (sunt cam obsedata de reciclat! :)) Cred ca se poate jongla si la setarile imprimantei, dar aici nu ma pricep! Presarea lor e importanta!!! Oricum, daca se decoloreaza pe alocuri sau nu sunt perfect intinse efectul de vintage este si mai reusit!!!!!
    Culoarea mai inchisa de la eticheta din imagine este data tocmai de zona cu lipici mai mult! :)

    Abia astept sa vad lapbookul! Mie mi se pare ca tu esti profi in ceea ce priveste mesteritul cu hartie!!!! spor!!!
    cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca de obicei , complic lucrurile , insa din imagine pare totul facut cu materiale de calitate si foarte foarte frumos realizat !! ....Multumesc pt apreciere , dar nu sunt nici macar pe departe asa ! Doar ca, incerc sa acord atentie la detalii ( uneori prea mult , cred ) .Dam de stire dupa ce facem aceste etichete minunate !

      Ștergere
    2. Neaparat, draga Gabriela!!! :) Si nu uitati sa va distrati! :)

      Ștergere
  4. Foarte frumoase.Interesant.O seara buna iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. totul e mereu f oarte frumos aici la tine!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...