Translate

vineri, 24 aprilie 2015

Friday flowers 13 : Parfum de altadata


 Lacramioare parfumate, delicatete... romantism pur!
 Cu gandul la primavara, la dragoste, perechi, lucruri vintage, la alte timpuri, la simplitate...
 Cu gandul la evadare...

Scented lily of the valley, gentleness ... pure romance!
Thinking about spring, love, pairs, vintage things, forgotten times, simplicity...
Thinking of escape...





qoutes about love life sense Savatie Bastovoi


Get out of town - Ella Fitzgerald - un cantec la moda in 1938
(ascultati melodia in timp ce cititi versurile)
(listen to the song while you read the lyrics)

Get out of town
Before it's too late, my love
Get out of town
Be good to me, please

Why wish me harm
Why not retire to a farm
And be contented to charm
The birds off the trees

Just disappear
I care for you much, too much
And when you're near, close to me dear
We touch too much

The thrill when we meet is so bittersweet
That darling, it's getting me down
So on your mark get set
Get out of town

Just disappear
I care for you much, too much
And when you're near, close to me dear
We touch too much

The thrill when we meet is so bittersweet
That darling, it's getting me down
So on your mark get set
Get out of town
                  (autor Cole Porter)

..............................................................................................................................................................................................................

Va place atmosfera anilor '30?  Perioada interbelica? Lucrurile cu parfum de altadata?
Do you like the '30? The interwar period? Things with vintage touch?


     Happy  weekend! :)


Ana ma motiveaza sa postez imagini cu flori in fiecare vineri.


    Mai multe flori gasiti astazi la Helga. Mehr Freitagsblumen zeigt uns heute Helga

24 de comentarii:

  1. Maiglöckchen, wunderschön und ein betörender feiner Geruch. Er erfüllt den ganzen Raum, aber Vorsicht, sie sind giftig.

    Lieben Gruß
    Paula

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vielen Dank, liebe Paula! Das wusste ich nicht! Happy weeekend! :)

      Ștergere
  2. Imi plac lacramioarele si parfumul lor catifelat! Multumesc Ioana

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt preferatele mele(eu știu că se numesc mărgăritare)!
    Îți doresc un weekend minunat,Ioana!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a mai spus cineva acest lucru. cred ca in functie de zona tarii e si denumirea.
      Un weekend frumos, draga Elena! :)

      Ștergere
  4. Wunderwunderwunderschön und gleich so viele auf einmal! LG Rebekka

    RăspundețiȘtergere
  5. Wonderful!! ♥ I love them....

    Liebe Grüße
    Christel

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe fotografiile tale cu lacramioare! ai surprins exact delicatetea si suavitatea acestor flori de primavara.
    Melodia deasemenea imi place mult, cui sa nu ii placa vocea Ellei Fitzgerald?! textul si vocea calda tramsmit emotie si melancolie...
    Multumim pentru articol! Un weekend minuant sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wunderschön ... ich kann den Duft bis zu mir wahrnehmen * lach *.
    Bei uns dauert es noch, bis ich sie im Garten pflücken kann.
    Liebe Freitagsgrüße, Christa

    RăspundețiȘtergere
  8. So cute !!! But...the vase is missing...please read my rules of the game :-) happy weekend, helga

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mea culpa, liebe Helga!
      l will take care to show the vases! Happy weekend!!!! :)

      Ștergere
  9. Konvalinky milujem, žiada sa naozaj utiecť do romantiky.
    Emily

    RăspundețiȘtergere
  10. O adevarata relaxare este blogul tau,poate ne inveti si pe noi cum sa obtinem asa fotografii frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  11. ooo...delicate...superbe fotografii !

    RăspundețiȘtergere
  12. Aaaa, florile mele preferate... Nu am apucat sa mi le fac cadou ☺Pana la ziua mea mai e mult și oricum dispar pana atunci asa ca mi le cumpar singura. Nu știe de ce lumea nu dăruiește mărgăritar, eu ii apreciez mai mult decat un buchet imens de... gladiole sa zicem. Gustul meu...
    Superbe poze, ca de obicei de altfel.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt preferatele mele! Mulțumesc pentru poze! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...