Translate

marți, 23 iunie 2015

Coronita din sanziene / dragaica - Tutorial


Astazi, sora mea m-a sunat sa ma intrebe cum sa-si faca o coronita pe care sa o poarte  de sarbatoarea Sanzaienelor asortata cu ia de la bunici. Vrea ceva usor de realizat, necomplicat si daca se poate cu materiale pe care, sigur, le are in casa. Si asta e cea mai simpla si de efect tehnica pe care o stiu (pana acum :) ).

coronita cununa sanzaiene sinziiene dragaica

Aveti nevoie de :
flori de sanzaiene
foarfeca
foarfeca de gradina (optional)
sfoara sau ata

A. Masurati - Luati cel mai lung fir de floare si masurati cu el diametrul capului. Daca este mai scurt o sa adaugati mai tarziu lungime din flori, daca este mai lung il veti taia la sfarsit. Acum ca aveti o idee cat de lunga ar trebui sa fie coronita puteti sa treceti la realizarea ei.

B. Construiti coronita - luati  3 fire de sanzaiana si legatile ca in imaginea 1.

coronita din flori de sanzaiene dragaica - tutorial

Puneti cate 2 flori inclinate putin spre exteriorul coronitei si asezatile in asa fel incat sa acoperiti nodul anterior.  Continuati sa adaugati flori de sanzaiana si sa le legati.  Faceti nodurile aprox din 5 - max 10 cm.

tutorial coronita rapida sanzaiene dragaica sanziene

Florile sunt usor maleabile asa ca le puteti indoi  si puteti corecta rapid forma coronitei. Cand considerati ca este destul de lunga (mai masurati odata), legati inceputul si sfarsitul coronitei si taiati cozile in exces.
Nu va fie teama sa adaugati bucati de floare in locurile lipsa, sa o prindeti in locurile in care este prea stufoasa, sau sa taiati florile naravase. Si nu uitati sa va distrati! :)

coronita de pus pe cap din sanzaiene galbene dragaica

Voi cum va pregatiti de sarbaroarea Sanzaienelor?
cu drag, :)
Ioana

P.s. Multumiri speciale vecinei mele care a acceptat sa-mi fie model! :)


12 comentarii:

  1. In fotografiile facute de tine, florile arata alfel, au ceva magic in ele. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac foarte mult florile de sanziene. Parca sunt un buchet de stelute galbene.
    Si este o sarbatoare mai aparte.
    Sa ai o zi cat mai frumoasa alaturi de florile tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa!Eu m-am bucurat ca am putut lua un fir de sanziana de la biserica!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare frumoasa coronita ai mesterit!fotografiile ca de obicei sunt minunate.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am o coronita din spice de grau :)

    RăspundețiȘtergere
  6. vai, ce faină-i! vreau primăvarăăă :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place sa imi fac coronite din papadii :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...