Translate

luni, 8 iunie 2015

La o cafea: "Chipul" sau o minunata poveste de dragoste ...


Ce ai zice daca,  ceea ce crezi tu despre lume  incepe sa se descompuna treptat, iar  evenimente  neintalnite pana atunci se deruleaza ametitor?  Cum ar fi sa gasesti marea iubire chiar langa tine? Si ce ai zice daca, ceea ce traiesti tu este un mister?


Un model de iubire adevarata, o poveste de dragoste minunata, o regasire de sine prin evenimente aparent lipsite de inteles si fara rost... 

vintage coffe cup lilac flower ceasca de cafea si liliac mov

O carte pe care nu o poti lasa din mana!

ceasca cafea si flori de liliac  coffe cup and lilac flowers jurnal cu flori

"Chipul" de Sorin David...

"Incredibil cum te poate fura o carte! Un roman cu iz detectivistic, o lecție despre moarte și viață...  Un soi de scenariu avid de un regizor. Imagini, icoane, oameni. Într-un joc al descoperirii CHIPULUI. Nu pot decât să-mi doresc continuarea, să-l rog pe autor să continue să scrie. Merită… 
Citiți și vedeți că așa este!" Pr. Constantin Necula

P.s. O recomand oricarui tanar si dupa mine as pune-o in bibliografie obligatorie de liceu! :)




Update ianuarie 2018 - din semnalele pe care le am pana acum se pare ca aceasta carte este greu de gasit ... Daca stiti cum poate fii comandata lasati va rog un comentariu mai jos, iar eu o sa completez postarea cu modul in care poate sa fie achizitionata! Multumesc mult!

12 comentarii:

  1. Ce poate fi mai placut decat sa citesti ceva pentru suflet,
    inconjurat de parfum de liliac si band o cafea buna!
    O bucurie simpla dar si miraculoasa in acelasi timp.
    Asa cred eu...
    Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Care carte o recomanzi, ca nu am inteles.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tks ca mi-ai atras atentia, este vorba de cartea Chipul de Sorin David. o sa adaug si in postare!!!! Miiiii de multumiri, draga Ramona!!!!!

      Ștergere
  3. Asa frumos ne bucuri tu, Ioana cu pozele tale cu flori! Ma bucur ca l-ai descoperit pe pr.Necula:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Deosebite fotografii, am savurat mirosul cafelei, multumesc de reomandare.

    RăspundețiȘtergere
  5. E clar ca viata noastra este un mister pe care incet,incet incercam sa-l deslusim.Deci...pozele....sunt bestiale,invata-ne si pe noi cum sa le obtinem asa frumoase,sigur ai tu cateva secrete.
    Ps...Am vrut sa imprumut cateva poze de la tine,bineinteles sa notez si sursa de inspiratie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este draga Carmen... un mister!!!! Sa sti ca o sa ma pun pe scris si o sa postez cateva trucuri pe care le-am invatat! :)
      Cat despre poze, bineinteles ca poti sa le folosesti!!!

      Ștergere
  6. Nu am vazut-o inca, desi cgiar ieri am stat cateva ceasuri bune printre carti, dar promit sa fiu mai atenta cand intru intr-o librarie!

    RăspundețiȘtergere
  7. :) ce dragutza esti draga Loredana! Sper sa o gasesti pt ca merita!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...