Translate

miercuri, 16 martie 2016

Miercurea fara cuvinte 18 : La multi ani!

irisi albi si trandafiri

ceasca de cafea si flori de primavara


la multi ani si buchet cu flori

Miercurea fara cuvinte - Wordless Wednesday - gazduita de Calin Hera

     Va doresc o zi frumoasa :)

P.s. Astazi particip la Flowers as Poetry , initiativa Vicai ce are loc anual in luna martie, incepand cu 2010. Multumesc mult pentru gazduire!!! :)



24 de comentarii:

  1. Superb buchetul si foarte reusite fotografiile ! Bravo ! La multi ani sarbatoritului !

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb buchetul,îmi plac iriși albi!
    O zi minunată îți doresc,Ioana!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani și flori frumoase și happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani , sanatate si impliniri ! Imbratisari !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce flori minunate <3!!!
    Cand voi avea o gradinita pe pamant ( ca in bacon am deja) mi-ar placea sa am si un coltisor al irisilor :). Si trandafiri agatatori. Acum ca ma gandesc arata foarte bine impreuna :D.
    Happy WW!!! si La multi ani :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb aranjament ai realizat! Mereu ma uimesti cu decorurile florale!
    Parca astept sa izvorasca din ele si o poveste...
    La Multi Ani cu muuulte bucurii si sanatate!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este mai vechi, de acum 2 ani. Si are intr-adevar si o poveste in spate! :)

      Ștergere
  7. Ce de irisi!Imi place aranjamentul cu tot cu masa :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos! Irișii sunt printre florile mele preferate, iar aceștia albi... o minunăție! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Da sunt frumosi! Nu stiu exact de unde au aparut in gradina de la tara! :) Eu doar acolo am vazut albi...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...