Translate

luni, 20 februarie 2017

Si grupul nostru coase ie!

   

         Vrem sa invatam sa coasem ii si in Frankfurt! Da, nici mie nu-mi vine sa cred! Dar fetele mele dragi, Alina si Maria vor deja sa-si comande cate un kit de cusut ie!!! Si au ales modele din Moldova! Ieri cateva doamne de la biserica mi-au spus ca sunt interesate si ele, ba mai mult doamna Teodora a mai cusut camasi cu motive populare, iar una dintre fiicele dansei si-a cusut camasa de mireasa si  pe cea a mirelui respectand toate regulile unei ii autentice!

         Experta noastra in informatica, Maria a creat deja un grup pe facebook, sa putem comunica mai usor. Urmeaza si blogul care sa documenteze activitatea noastra.

         Sa va mai spun si ca duminica viitoare la biserica din Offenbach se va organiza o sezatoare de lasatul secului de branza, iar Rodica a facut posibil sa avem si noi un coltisor cu ii vechi si informatii, poate chiar o scurta prezentare pentru cei care vor sa scrie povesti pe panza alaturi de noi. Asa ca, ne vedem acolo! :)


       Iarna asta am invatat si eu sa cos "ciocanelele" de Sibiu, lantisor si "pe scrisoare". Am pus florile tricolore:  rosu, galben si albastru, cu toate ca ia veche era complet neagra. Lantisorul invartit din iile batranesti din zona Orastiei  nu-mi iasa oricat am incercat, deci trebuie  sa gasesc un expert sa inteleg unde gresesc. Va trebui sa invat si branelul, dar ma tenteaza  sa trec Carpatii in Mehedinti sau in Bucovina la o Aidoma. Si daca-i trec, o iau si eu de la zero cu tehnica de cusut, ca fetele mele. :)


schita de cusut - credits: Ioana Corduneanu; via: semnecusute
   
           Cine se gandea in urma cu aproape o luna ca Dumnezeu ne va aduce pe toate in acelasi timp in biserica si ne vom cunoaste ? Si cine se gandea ca manate de aceiasi pasiune pentru cusut o sa reusim sa ne organizam, ba mai mult, sa trecem de la dorinta la fapte?!
Ce sa mai adaug? Suntem toate fooooarte incantate!
Doamne ajuta!

Cu bucurie,
Ioana

23 de comentarii:

  1. Foarte frumos v-aţi gîndit să vă organizaţi. Mult succes !

    RăspundețiȘtergere
  2. Este fantastic sa va intalniti in felul acesta si sa aveti si pasiuni comune. E mai mult decat noroc!
    Mult succes si spor in tot ceea ce faceti acolo, draga Ioana!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mi-ar placea sa fiu si eu acolo la claca, sa invat sa cos ie. Am acasa si eu ia croita, dar nu am reusit sa descifrez modelul, asa ca am abandonat-o. Cand ma intorc in tara am sa o pun in bagaj, poate imi vine si mie cheful sa mai incerc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce ma bucur pentru tine...pentru voi. Eu nu am timp sa ies din barlogul meu, cu toate ca am vrut sa fac asa ceva aici la noi....poate peste ani si ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la momentul potrivit, cu siguranta! Doamne ajuta, draga Ramona! :)

      Ștergere
  5. Wow! Este de admirat iniţiativa! Aşa tradiţii superbe merită să fie duse mai departe în timp şi peste hotare :)
    Felicitări şi mult spor!

    RăspundețiȘtergere
  6. o poza cu camasa intreaga se poate.

    RăspundețiȘtergere
  7. o poza cu camasa gata cusuta se
    poate

    RăspundețiȘtergere
  8. Aș dori și eu sa incerc dar nu știu cum se numește materialul și instrumentul?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...