Translate

joi, 27 aprilie 2017

Cîntec pentru mama




"Viaţa nu trece, ci se prelungeşte

O ştiu şi eu, şi tu, de bună samă,

Şi nimenea, iubind, nu-mbătrîneşte,
Ci ca o stea, spre ziuă, se destramă.



Copiii, ştii, nu cresc, ci doar devin,
La rîndul lor, părinţi şi se-nfăşoară
Într-un surîs născut dintr-un suspin
Ce se repetă, vai, a cîta oară.



Îţi simt ades atingerea de mînă
Cum buclele de prunc mi le destramă
Şi văd în vis căluţi de plastelină
Pe care mi-i făceai cu grijă, mamă.



Azi părul meu de-acuma e cărunt
Şi vîntul singuratec mi-l răsfiră,
Dar am în piept o inimă de prunc
Şi-ţi dăruiesc un crai cîntînd la liră.



Viaţa nu trece, ci se prelungeşte!
O ştii şi tu, şi eu, iubită mamă,
Că nimenea, iubind, nu-mbătrîneşte,
Ci ca o stea, spre ziuă, se destramă…"
                                          
                                                      versuri, voce si chitara: Pr. Savatie Baștovoi

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...