Translate

joi, 13 iulie 2017

Poveste de Romania

sanzaiene


       Aurica a ajuns la maslu dminica dupamasa pentru ca a auzit ca azi Parintele D. coboara de la munte si vine la slujba aici, la fosta lui manastire. Tocmai ce a iesit din spital, dar a venit peste 20 km pe jos sa-l cheme  la ei acasa, sa faca o sfestanie si sa-l vada pe barbatul ei Vasile, ca e beteag de picior. Aveam sa aflu ca e o femeie necajita, ce locuieste intr-o afumatoare cu sotul ei, pentru ca socrii la care sta i-au pedepsit pe amandoi pentru ca s-au cununat in biserica acum 7 ani... 


        La intoarcere  Parintele, despre care-mi maruriseste tainic ca "e bun ca fratele meu mai mare Dorel - ca ala tare mult m-o iubit" sta in fata pe scaunul din dreapta, iar ea langa mine pe bancheta din spate a masinii... Ei vorbesc, discuta, eu ascult:  totul imi pare ireal,  surprinzator. Ma uit cand la unul, cand la altul... ascult, si iar ma minunez...

 La un moment dat Aurica pune mana pe telefon: Vasile, hai la drum ca vine Parintele sa te vada.N-are timp de stat.
 Nu trec 5 minute si ajungem in viteza intr-o statie de autobuz dintr-un sat in care nu se vedea nici tipenie de om din cauza arsitei. Il vad pe Vasile in fuga cum sare paraul si-ntr-o clipita ajunge langa masina, asa mare, cu burta, si nici n-apuca sa se dea bine jos Parintele ca e luat pe sus de Vasile : Parinte ai venit sa ma vezi!...Bucurie, bucurie... eu in masina ma minunez, ma uit la oamenii astia simpli si la bucuria lor care a cuprins tot locul ala, toata dupamasa aia fierbinte... 

Aurica primeste o binecuvantare


Sa aveti o zi minunata! cu mult drag,
Ioana




8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. da... insa sunt plina de viata si bucurie! am ras mult cu ei :)

      Ștergere
    2. Pai oamenii astia (incercati) sunt, in general, foarte puternici. Stiu sa se bucure si sa faca haz de necaz.

      Ștergere
  2. Frumoasă poveste, mulțumesc că ne-ai spus-o!

    Zi minunată să ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mno asa intamplari frumoase sunt la manastirea noastra, in Sighisoara!! Am invatat lectii de aur de la oamenii simpli....darcu mult mai oameni decat cei cu pretentii!..

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...